Τετάρτη 13 Αυγούστου 2014

Παιδικές προσευχούλες!!!!

Προσευχούλες!

Πέφτω κάνω το σταυρό μου
άγγελο έχω στο πλευρό μου
δούλος του Θεού λογιούμαι
και κανένα δε φοβούμαι!




ΑΓΑΠΩ

Αγαπώ την Παναγίτσα
αγαπώ και το Χριστό
κι όταν κάνω το σταυρό μου
 πάντα τους ευχαριστώ!




 ΠΡΙΝ ΠΕΣΩ ΝΑ ΠΛΑΓΙΑΣΩ
Πριν πέσω να πλαγιάσω
Θεέ μου ,Σε παρακαλώ
να δώσεις να περάσω
 τη νύχτα με καλό !

Τον άγγελο Σου πάλι
στείλε μου από ψηλά
να 'ρθει στο προσκεφάλι
πιστά να με φυλά!

ΜΕ ΤΗ ΓΛΥΚΙΑ ΑΥΓΟΥΛΑ

Με την γλυκιά αυγούλα
χαρούμενα ξυπνώ
και στέλνω προσευχούλα
ψηλά στον ουρανό!
Αξίωσέ με Θέε μου
να 'μαι καλό παιδί
και πάντα χάριζέ μου
χαρά και προκοπή!
Κι εγώ σαν τα πουλάκια
 χαρούμενο θα ζω
και τ΄άλλα τα παιδάκια
πολύ θα αγαπώ!


ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ
Ευλόγησε Χριστέ μου
το φαγητό και πάλι
αυτό που με αγάπη
μας χάρισες μεγάλη.
Βοήθα μας να τρώμε
πάντα με ευγνωμοσύνη!
Ποτέ να μην ξεχνούμε τη Θεία καλοσύνη!


ΕΛΑ ΚΑΛΕ ΧΡΙΣΤΟΥΛΗ

Έλα καλέ Χριστούλη,
και βλόγα μας τα φαγητά,
που είναι στο τραπέζι,
για τα καλά παιδιά.

Πολύ Σε ευχαριστούμε,
για όλα τ'αγαθά,
και πάντα χάριζε μας,
υγεία και χαρά.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου