Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Μαθαίνω να γράφω φωνούλες!


Σε κάθε δαχτυλάκι βάζω κι ένα γραμματάκι!Στο πρώτο το π στο άλλο το α .Πώς φωνάζουν; Τα παιδιά λένε πα!Το ίδιο γίνεται και με άλλα σύμφωνα και φωνήεντα ,δουλεύοντας αναλυτικά.Μπορούμε να γράψουμε από την αρχή τα δυο γράμματα (συνθετικά) και τα παιδιά να μας τα χωρίσουν .


Χρόνια πολλά γιαγιά και παππού!!!!!

Ένα video με τις ζωγραφιές των παιδιών της Α' τάξης εκπ.Ταξιάρχης!


 Μουσική : Γεια στα χέρια σου γιαγιά!

Ο αριθμός 5


«Ειρήνη» - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα

Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΣΗ - ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ

Μ ε ένα πολύ όμορφο video μαθαίνουμε τραγουδώντας πως στην πρόσθεση " όλα πάνε μαζί" !!!!Οι στίχοι!!!!!!!
Σ' αυτή την πρόσθεση
σ' αυτή την πρόσθεση
όλα θέλουν να' ναι τόσο κοντά!
Σ' αυτή την πρόσθεση
σ' αυτή την πρόσθεση όλα κάθονται αγκαλιά!
Μα στην αφαίρεση
μα στην αφαίρεση
πάνε όλα μακριά
μα στην αφαίρεση
φεύγουν πάντα μερικά!!!!
τσα τσα τσα .....
στίχοι Αθηνά Ασαριώτη

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Οδηγίες για δίπλωμα βιβλίου origami !

 1.Το διπλώνουμε κατά μήκος


 2. Τ ο διπλώνουμε κατά πλάτος



3 Διπλώνουμε τις άκρες προς το κέντρο
 4 Διπλώνουμε τις άκρες προς το κέντρο
 5 Το διπλώνουμε ξανά όπως στο βήμα 2

 6 Κόβουμε μέχρι εδώ
 7 Διπλώνουμε κατά μήκος και πιέζουμε προς τα μέσα

 8



Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι!!!!!Η συμμετοχή της τάξης μου στο διαγωνισμό "Εγώ και εσύ μαζί, για ένα κόσμο ειρηνικό, δίχως βία και ρατσισμό" που συνδιοργάνωσαν το Διεθνές Κέντρο Ολυμπιακής Εκεχειρίας και η UNICEF το 2013 -2014

Ημέρα τρίτης ηλικίας!


Ένα βιβλιαράκι για τη γιαγιά και τον παππού!



 Οδηγίες διπλώματος:εδώ



 Ένας λαβύρινθος!


 Μια καρτούλα!!



Ο παραμυθάς :Η γιαγιά μου


Θέλω να γεράσω μαζί σου!

 Χρόνια πολλά γιαγιά και παππού!



Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Ευρωπαϊκή Μέρα Γλωσσών ! Γλώσσες καρδιάς -γλώσσες Ευρώπης!!!

Το Συμβούλιο της Ευρώπης για να τονίσει τη σημασία της μάθησης γλωσσών καθιέρωσε την Ευρωπαϊκή Μέρα Γλωσσών (ΕΜΓ), που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 26 Σεπτεμβρίου.
Γράψαμε στην καρδιά κάθε Ευρωπαίου πολίτη τη λέξη αγάπη στη δική του γλώσσα!







Ένα video με παιδικό χαιρετισμό από πολλές χώρες!

www.youtube.com/watch?v=GpTR1wF4M6k

Σχολική φοβία!!!!!!


image
Η σχολική φοβία αποτελεί μία αγχώδη διαταραχή η οποία εκδηλώνεται ως ανεξήγητος και υπερβολικός φόβος του παιδιού να πάει στο σχολείο. Η άρνηση απέναντι στην σχολική ζωή συνδέεται συνήθως με την υπέρμετρη ανάγκη του παιδιού να παραμείνει με τον γονέα στο σπίτι. Η πρώτη εμφάνιση φόβου για το σχολείο εμφανίζεται στον παιδικό σταθμό, το νηπιαγωγείο και κορυφώνεται στη Β΄ τάξη του δημοτικού.
Ωστόσο, είναι σημαντική η διάκριση μεταξύ της σχολικής φοβίας και της φυσιολογικής αρνητικής συμπεροφοράς/απροθυμίας του παιδιού όταν πηγαίνει πρώτη φορά στο σχολείο. Όταν η δυσκολία προσαρμογής στις νέες συνθήκες της σχολικής ζωής παραμένει και ο φόβος διογκώνεται αντί να περιορίζεται με το πέρασμα του χρόνου, τότε πλέον μιλάμε για σχολική φοβία.
Ποια παιδιά εμφανίζουν πιο συχνά σχολική φοβία;
Η σχολική φοβία συνήθως εμφανίζεται σε παιδιά ηλικίας 6 έως 10 ετών. Πιο ευάλωτα στη σχολική φοβία θεωρούνται τα παιδιά που είναι:
• Μοναχοπαίδια
• Πρωτότοκα
• Τα μικρότερα παιδιά της οικογένειας
• Με χρόνια ασθένεια
Ποια είναι τα συμπτώματα της σχολικής φοβίας;
• Οταν πλησιάζει η ώρα να πάει το παιδί στο σχολείο ή κατά την άφιξη στο σχολείο υιοθετεί αντικοινωνική συμπεριφορά (ξεσπάσματα θυμού, επιθετικότητα, ανυπακοή, υπερκινητικότητα, έντονη άρνηση να σηκωθεί από το κρεβάτι, να ντυθεί ή να δεχτεί φαγητό) και παραπονιέται για σωματικά συμπτώματα (πονοκέφαλο, πονόλαιμο, ζάλη, ναυτία, διάρροια, ενούρηση). Αν οι γονείς δεν επιμείνουν και το παιδί παραμείνει στο σπίτι, παρατηρείται άμεση υποχώρηση των συμπτωμάτων.
• Τις μέρες που πηγαίνει στο σχολείο κλαίει και αναζητά τους γονείς του. Εκδηλώνει φόβους που αφορούν στην ασφάλεια είτε την δική του είτε αγαπημένων προσώπων που βρίσκονται στο σπίτι, γι’ αυτό και ζητά επίμονα να επιστρέψει εκεί.
• Εμφανίζει δυσκολίες στον ύπνο όπως εφιάλτες και δεν μπορεί να μείνει μόνο στο δωμάτιο του.
• Πιθανότερη περίοδος εκδήλωσης σχολικής φοβίας είναι η αρχή της σχολικής χρονιάς (Σεπτέμβριος-Οκτώβρης) καθώς και μετά από διακοπές. Συνήθως τα συμπτώματα δεν εμφανίζονται κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου ή των διακοπών. Πιο συχνά εμφανίζονται Κυριακή βράδυ και επιδεινώνονται Δευτέρα πρωί.
• Δεν εμφανίζει τα παραπάνω συμπτώματα σε άλλες δραστηριότητες της καθημερινότητας του.
Που μπορεί να οφείλεται η σχολική φοβία;
• Το άγχος αποχωρισμού είναι φυσιολογικό σε βρέφη και νήπια ηλικίας 3-4 ετών, κατά το οποίο το βρέφος/νήπιο νιώθει δυσφορία και έντονο άγχος όταν αποχωρίζεται τους σημαντικούς άλλους (κυρίως αναφερόμαστε στη μητέρα) και χάνει την αίσθηση της ασφάλειας που του παρείχε η αγκαλιά ή η παρουσία τους στο χώρο. Όταν όμως το παιδί σε μεγαλύτερη ηλικία διατηρεί ένα ισχυρό συναισθηματικό δεσμό με την μητέρα, τέτοιο που η απομάκρυνση από εκείνη προκαλεί έντονο άγχος και δυσπροσαρμοστικότητα του παιδιού σε κοινωνικές δραστηριότητες εκτός της οικογένειας, τότε μιλάμε για μόνιμο άγχος αποχωρισμού το οποίο συνήθως συνδέεται με την σχολική φοβία.
• Η υπερπροστασία, το άγχος και οι φοβίες των γονέων που μεταδίδουν την αίσθηση στο παιδί ότι η ύπαρξη του μακρία τους είναι επικίνδυνη.
• Η έλλειψη επικοινωνίας μεταξύ των μελών της οικογένειας.
• Η έλλειψη κοινωνικών δεξιοτήτων, όταν για παράδειγμα δυσκολεύεται να κάνει σχέσεις με συνομηλίκους ή ανθρώπους εκτός της οικογένειας.
• Στρεσογόνα γεγονότα στην οικογένεια (ασθένεια, θάνατος, διαζύγιο, οικονομικά προβλήματα, ζήλια λόγω νέου μωρού, μετακόμιση, οικονομικά προβλήματα) ή αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.
• Γεγονότα που σχετίζονται με το σχολείο, τους δασκάλους και τους μαθητές στο σχολικό περιβάλλον (φόβο για κριτική από τον δάσκαλο, φόβο σχολικής αποτυχίας, φόβο γελοιοποίησης και στιγματισμού από τους μαθητές π.χ λόγω μαθησιακών δυσκολιών, σωματική ή λεκτική βία κ.α)
Τι μπορούν να κάνουν οι γονείς;
• Αποφύγετε περισσότερες απουσίες από το σχολείο. Όσο το παιδί αποφεύγει το σχολείο, τόσο πιο πολύ θα δυσκολεύεται να επανασυνδεθεί με τους συμμαθητές του και τον δάσκαλο και έτσι το πρόβλημα θα διαιωνίζεται.
• Τις μέρες που δεν πηγαίνει σχολείο αποφύγετε συμπεριφορές έντονης φροντίδας και τρυφερότητας.
• Συζητήστε με το παιδί σας και διερευνήστε ποια είναι η αιτία του φόβου του και τι είναι αυτό που το δυσκολεύει. Μιλήστε του ενθαρρυντικά για το σχολείο χωρίς φωνές και τιμωρίες.
• Επικοινωνήστε με το σχολείο και συζητήστε τις ανησυχίες σας με τον δάσκαλο. Είναι σημαντικό να γνωρίζουν την κατάσταση για να είναι βοηθητικοί. Ακούστε την γνώμη τους.
• Η σταδιακή έκθεση σε αυτό που φοβάται θα βοηθήσει στην μείωση του φόβου.
·Προσκαλέστε συμμαθητές του παιδιού στο σπίτι ή έξω από αυτό για να αναπτύξει την κοινωνικότητα του.
Ενισχύστε την αυτοπεποίθηση του.
Αν η σχολική φοβία επιμένει, ίσως χρειαστεί να απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό.
πηγή:

Τα αριθμητήριά μας!!!!!!!!

Τα έφτιαξα χρησιμοποιώντας :
Κοφτό μακαρονάκι, χρώμα ζαχαροπλαστικής,σύρμα πίπας και κανσόν χαρτόνι!



Το γράμμα Χ χ!!





Η αλεπού και το λελέκι!



Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Ο καλός και ο κακός λύκος ένας ινδιάνικος μύθος!



Η φίλη μας η Φιλίτσα!!!!!!!!!

Στην τάξη μας σήμερα ήρθε η  Φιλίτσα , ήρθε για να μας βοηθήσει ,για να δει τι κάνουμε ,για να γίνει φίλη μας ,για να είναι ο βοηθός μας!!!!!!Μαζί της έφερε και τρία μαγικά ραβδάκια !!!!!! Με αυτά φτιάχνουμε φωνούλες μας είπε !Και αμέσως εμείς  πήραμε τα ραβδάκια της και ξεκινήσαμε παιχνίδι !!!!!
Τα ραβδάκια φώναζαν πα ,πι ,...πο ....


Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Γεωμετρικά σχήματα!!!!!!!! Καλλιτεχνικά μαθηματικά!

Στο κεφάλαιο των γεωμετρικών σχημάτων δημιουργήσαμε την "Κυκλοτετραγωνορθογωνοτριγωνούπολη" μια πολιτεία από γεωμετρικά σχήματα!Πήρα ρολό χαρτί υγείας ,πιέζοντάς το ,άλλο το έκανα τετράγωνο,άλλο ορθογώνιο,τρίγωνο και κύκλο ,έπειτα το βουτούσαμε σε χρώμα και φτιάχναμε την πόλη μας , σύννεφα ,δέντρα ,ήλιο!!!!!!! 
Να και  ο πίνακας μας !!!!








Πάμε μια φθινοπωρινή βολτούλα;