Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Ζζ-ΟΥ (video)

Ένα ζιζάνιο στη ζύμη- Ζζ 





Μου χαρίζεις την ουρά σου; - Ου 




Πώς να επιλέξω χριστουγεννιάτικο δώρο για το παιδί μου;

 Το δώρο των Χριστουγέννων είναι αναμφίβολα σημαντικό .Μικροί και μεγάλοι περιμένουν πώς και πώς αυτή τη μέρα.Ποιος όμως είναι ο πιο σωστός τρόπος επιλογής του;
Χρήσιμες ιδέες  παρέχει το ακόλουθο άρθρο!Καλές γιορτές ,με έξυπνα ,χρήσιμα και όμορφα δώρα!
Χριστουγεννιάτικα δώρα για τα παιδιά πώς να επιλέξετε!

Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Τι κάνουμε όταν το παιδί λέει "άσχημες λεξούλες";




Το μικρό σας χρησιμοποιεί άσχημες λέξεις και δεν ξέρετε τι να κάνετε; Το σίγουρο είναι ότι δεν μπορείτε να αγνοήσετε αυτήν την κακή του συνήθεια.

Το πρώτο πράγμα, όπως σημειώνει το mother.gr που πρέπει να αναρωτηθείτε σχετικά με τις λέξεις που εκστομίζει το παιδί, είναι το «πού τις έχει ακούσει». Αυτό θα σας βοηθήσει να «χτυπήσετε» το πρόβλημα στη ρίζα του, βρίσκοντας λύσεις. Αν παραδείγματος χάριν, οι λέξεις που έχει υιοθετήσει το μικρό σας, βρίσκονται μέσα στο δικό σας καθημερινό λεξιλόγιο, ή εκφράζονται κατά κόρον από κάποιο άλλο στενό μέλος της οικογένειάς σας, προσπαθήστε να μη βρίζει κανείς μπροστά του.

Το παιδί αδυνατεί να αντιληφθεί το γιατί αυτές τις λέξεις μπορούν να τις χρησιμοποιούν κατά κόρον η μαμά ή ο μπαμπάς, ενώ αυτό δεν πρέπει να τις λέει. Ότι κι αν βρείτε να του πείτε, εξηγώντας του, πόσο άσχημο είναι να τις λέει, τόσο περισσότερο μπερδεύεται και φυσικά δεν πρόκειται ποτέ να συνετιστεί.

Εφόσον, όμως, θεωρείται ότι το παιδί χρησιμοποιεί άσχημες λέξεις που δεν προέρχονται από το δικό σας στόμα, πρέπει να του καταστήσετε σαφές ότι κάτι τέτοιο είναι ανεπίτρεπτο και αποτελεί ανάρμοστη συμπεριφορά που δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή από τους όρους που βάζετε ως οικογένεια.

Κάθε φορά που βρίζει, εσείς πρέπει να το σταματάτε, να το επιπλήττεται και να του επαναλαμβάνεται ότι αυτό δεν πρέπει να ξαναγίνει. Μην πέσετε στην παγίδα να γελάσετε με ό,τι είπε, ή να θεωρήσετε εσείς ή η παρέα σας διασκεδαστικό το νέο του χούι. Το παιδί θα εκλάβει τη συμπεριφορά σας ως έπαινο και δεν θα πάρει το σωστό μήνυμα από την αρχή. Φυσικά, μην θεωρήσετε ότι «παιδί είναι δεν πειράζει», γιατί δεν πρόκειται ποτέ να πάρει το μήνυμα ότι η συμπεριφορά του δεν είναι σωστή.

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

Εργασίες για την ημέρα δικαιωμάτων των παιδιών!!!!!!!!



























Κόψε τα φύλλα και τοποθέτησέ τα στο δέντρο!









20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ




Το 1989, η παγκόσμια κοινότητα υποσχέθηκε σε όλα τα παιδιά τα ίδια δικαιώματα, με την υιοθέτηση της Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για τα Δικαιώματα του Παιδιού.
Αυτά τα δικαιώματα βασίζονται στην αδιαπραγμάτευτη ανάγκη που έχει κάθε παιδί να επιβιώσει και να ενηλικιωθεί αναπτύσσοντας πλήρως τις δυνατότητές του, ανεξάρτητα από την καταγωγή και την κοινωνική τάξη στην οποία ανήκει.
Παραλαβή του Νόμπελ Ειρήνης που απονεμήθηκε στη UNICEF το 1965
Ο Εκτελεστικός Διευθυντής της UNICEF, Henry Labouisse καθώς παραλαμβάνει το Νόμπελ Ειρήνης που απονεμήθηκε στη UNICEF το 1965, δηλώνει: "Η ευημερία των παιδιών του σήμερα είναι αδιάρρηκτα συνδεδεμένη με την ειρήνη του αυριανού κόσμου"
Φωτογραφία ©UNICEF/HQ65-0002
  ΠΗΓΗ:ΕΔΩ

ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ





ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕΡΟΣ 1

  

ΜΕΡΟΣ 2

Σύμφωνα με τη Σύμβαση κάθε παιδί έχει:
  • Το δικαίωμα σε μια παιδική ηλικία.
  • Το δικαίωμα στη μόρφωση.
  • Το δικαίωμα στην υγεία.
  • Το δικαίωμα σε δίκαιη μεταχείριση.
  • Το δικαίωμα να ακούγεται η φωνή του.

3.23 ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΌ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΏΝ

Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

Δίκτυο Εκπαιδευτικών Ιστολογίων: Ώρα για παιχνίδι!

Δίκτυο Εκπαιδευτικών Ιστολογίων: Ώρα για παιχνίδι!
Το δικό μου εκπαιδευτικό υλικό που θα σταλεί στα Παιδικά χωριά SOS, είναι δύο δραστηριότητες.
 Ο πρώτος φάκελος αφορά την εκμάθηση της αλφαβήτας! Το παιδί θα πρέπει να ταιριάξει κάθε κεφαλαίο γράμμα με το αντίστοιχο μικρό.Τα γράμματα είναι ζωγραφισμένα σε ρόδες .Το κάθε παιδάκι   βρίσκει 
 τις δυο σωστές ρόδες και τις τοποθετεί
  στο αυτοκινητάκι του ,τότε αυτό θα είναι έτοιμο!!!!!!
Μπορούν να παίξουν ακόμη και 24 παιδιά όσα είναι και τα γράμματα τότε το καθένα ψάχνει τις δυο σωστές ρόδες του και φτιάχνει το δικό του αυτοκινητάκι.





Ο δεύτερος φάκελος αφορά τα μαθηματικά , είναι ένα παιχνίδι αντιστοίχισης .Υπάρχουν δέκα χριστουγεννιάτικα δέντρα στα οποία το αστέρι τους έχει ένα αριθμό ,τα παιδιά καλούνται να βάλουν στο δεντράκι τους τόσες μπαλίτσες όσες λέει το αστέρι!!!!!!




Ευχαριστώ το Δίκτυο Εκπαιδευτικών Ιστολογίων για την ευκαιρία να συμμετάσχω κι εγώ στην πρώτη ομαδική του δράση !!!!!!!!!!
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη δράση μας "Δίκτυο Εκπαιδευτικών Ιστολογίων" και την προσφορά υλικού ,δείτε εδώ

Στο εργαστήρι κεραμικής!

Επισκεφθήκαμε σήμερα το εργαστήρι κεραμικής στο Πέραμα της κυρίας Καρνάκη Σταυρούλας φτιάξαμε πέταλα μιας και τα Χριστούγεννα όλο και πλησιάζουν!!!!!