Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

ΒΡΑΒΕΙΑ LIEBSTER

ΒΡΑΒΕΙΑ LIEBSTER

Σάββατο 13 Δεκεμβρίου

Με χαρά σήμερα παρέλαβα κι ένα ακόμη βραβείο από τις εξαίρετες συναδέλφους Στέλλα Καράμπαγλη και Ροδούλα Βάζου από το blog τους http://kathemeraproti.blogspot.gr/2014/12/blog-post_13.html .Ευχαριστώ θερμά ,που με τιμάτε!Είναι τόσο όμορφο να νιώθεις ότι τη δουλειά σου την παρακολουθούν και την αναγνωρίζουν συνάδελφοι με πείρα και μεράκι στο χώρο μας!Εύχομαι καλές γιορτές ,με δύναμη ,υγεία και διάθεση για όμορφες δημιουργίες!


9 Δεκεμβρίου

Σήμερα παρέλαβα δύο βραβεία από τις εξαίρετες συναδέλφους Χριστίνα http://xristinakt.blogspot.gr/2014/12/blog-post.html και Παρασκευήhttp://melissoyla.blogspot.gr/2014/12/liebster-award-liebster-46-httpfatsules.html.

Χίλια ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!!!!!!!!

Βραβεία εκπλήξεις για μένα κι η χαρά μου μεγάλη!!!!!!!!!!!!!



Τι είναι το βραβείο Liebster? 

     Το "Liebster Award" είναι ένα εικονικό βραβείο που χρησιμεύει για να εξαπλωθούν αλυσιδωτά και να γίνουν γνωστά blogs με λιγότερους από 200-300 followers. Είναι ένα σημαντικό εργαλείο για να γίνουν  ακόμα περισσότερα blogsευρύτερα γνωστά στο διαδίκτυο!
     Ακολουθούν οι  κανονισμοί, οι απαντήσεις μου στις ερωτήσεις των κοριτσιών και τα blogs που προτείνω.

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟI

Α)Ευχαριστείτε τον blogger που σας έχει προτείνει και θα αναρτάτε τη διεύθυνση του blog του. Συμπεριλάβετε στην ανάρτησή σας το εικονίδιο του Liebster award είτε με αντιγραφή και επικόλληση, είτε χρησιμοποιώντας το σαν widget ή gadget. 
Β)Απαντήστε σε 10 ερωτήσεις που θα σας θέσει ο blogger oοποίος σας απένειμε το βραβείο.
Γ) Προτείνετε άλλα 10 blogs με λιγότερους από 200-300 followers  και συντάξτε μία λίστα ερωτήσεων για τα blog αυτά που οι κάτοχοι τους θα πρέπει να απαντήσουν.
Ε) Αναρτήστε την υποψηφιότητα για το βραβείο σε κάθε ένα από  τα 10 blogs που έχετε επιλέξει και παρέχετε ένα link τουpost σας ώστε να ενημερωθούν οι κάτοχοι σχετικά το βραβείο Liebster σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
1) Γιατί ξεκινήσατε το blog;

 

Ξεκίνησα το blog τον Αύγουστο του 2014 για να παρουσιάσω θέματα διδασκαλίας και ιδέες που αφορούσαν την Α' δημοτικού.Ήταν για εμένα μια μικρή ντουλαπίτσα της δουλειάς μου οργανωμένη που ανά πάσα στιγμή θα μπορούσα εγώ κι όποιος συνάδελφος ή γονιός να ανατρέξει και να δει τι έχουμε κάνει στην τάξη!Χαίρομαι να παίρνω και να δίνω ιδέες εξάλλου η γνώση είναι για να μοιράζεται αλλιώς δεν είναι γνώση.
2) Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει
Με ενθουσιάζουν τα χαμογελαστά πρόσωπα που λένε αλήθεια, οι βόλτες στη θάλασσα ,το γέλιο των παιδιών μου........
3) Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;
Η ηθική ικανοποίηση στη δουλειά μας πιστεύω είναι η μόνη ανταμοιβή μας,η ανταλλαγή απόψεων σε βοηθά να βελτιώνεσαι σαν άνθρωπος!
4) Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;
Μιλάω για εκπαιδευτικά θέματα που αφορούν την Α' τάξη
5) Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;
Φιλική σχέση έχω δημιουργήσει με άλλους συναδέλφους αν και δεν έχω γνωριστεί προσωπικά.
6) Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιο τρόπο;
Δεν μπορώ να φανταστώ ,ελπίζω μόνο να είμαι καλά και να προσφέρω ό,τι μπορώ.
7) Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;
Η επαφή μου με τα παιδιά και η επικοινωνία με τους γονείς τους.
8) Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Ο χρόνος μας είναι λίγος ως εργαζόμενες μητέρες όποτε έχω χρόνο ασχολούμαι.
9) Πώς γεννιούνται τα post σας;
Οι εργασίες μας στην τάξη ή οτιδήποτε βρίσκω ενδιαφέρον 
10) Ευχές για τον αναγνώστη;
Ευχαριστώ θερμά τους αναγνώστες του blog μου κι εύχομαι να βρίσκουν λύσεις σε ό,τι τους ενδιαφέρει.
Ευχαριστώ θερμά την Παρασκευή και τη Χριστίνα ,καλή συνέχεια !!!!!!
Οι ερωτήσεις μου είναι οι ίδιες ,τα 10 blog που προτείνω είναι:












Οι ερωτήσεις μου είναι οι ίδιες καλή συνέχεια!!!!!!!!!!



5 σχόλια:

  1. Σας ευχαριστώωωωω πάρα πολύ που με τιμήσατε!!!! Σας εύχομαι Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τιμή μου και χαρά μου!!!!!!!!!!!!!!Ευχαριστώ πολύ...πολύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ BLOG!

    ΑπάντησηΔιαγραφή